dimecres, 2 d’abril del 2008

Nena Afgana








Hola!!
Bueno aquí penjo un altre esbós, però aquet l’he fet a color.
Per començar vaig agafar paper de color vermell (com el mocador de la nena) i després vaig començar a pintar, amb gouache.
He utilitzat Broad Cover Brush, Fine Bristle, Flat Opaque Gouache i Fine Round Gouache aquest últim variat. També he utilitzat un Blender el Soft Blender Stump i una Palette knives, Subtle Palette Knife.
Els pinzells els he anat baixant la opacitat,el resat etc igual que en l’altre esbós que vaig fer a llapis.
Pels colors he fet servir el Color Mixer.
I per acabar, al finalitzar el retrat vaig aplicar-li una textura al paper, aquesta és un escaneig.
Us poso foto de tot el procés.
I em sembla que ja m’he enrotllat suficient :p

Fins aviat! ^^

1 comentari:

Mademoiselle Elliotsdóttir ha dit...

Bueno! mucho curro! muy bien!
creo que dominas bastante la tecnica con painter, realmente podria pasar por algo hecho a mano y no por un programa de diseño!
La unica critica que puedo aportar es el dibujo, me explico, aveces cuando calcamos nos fijamos mucho en copiar exactamente, lo cual no esta mal manejarlo pero tambien es necesario aportar un toque personal, ya sea con la paleta que utilizamos o bien con un tipo de trazo particularmente nuestro.
Otra observacion que queria hacer, es que cuando dibujamos caras debemos de tener en cuenta que un ojo no es un ojo, y una boca no es una boca, lo que hace que el ojo sea el ojo es el conjunto osea la estructura osea, lo blando y lo duro debajo de la piel, si dibujamos lo que esta alrededor del ojo el ojo sale automaticamente, igual con la boca con la nariz y bueno con todo lo que dibujemos..
pero bueno el manejo del programa molt be :)