dimarts, 15 d’abril del 2008

Retrat Nena Afgana definitiu











Hola! Per fi col•loco el retrat definitiu! He de dir que m’ha costat una mica, perquè com he anat fent esbossos realistes dons el últim he intentat fer-lo el més realista possible, encara que m’agradaria haver-lo fet amb el meu estil, però ja he fet tard per fer això.
Per fer el definitiu he agafat un esbós que vaig penjar, el de gouache i l’he anat perfeccionant fins aconseguir el resultat que més m’ha agradat. Per això poso el procés de treball del retrat i un d’ells és l’esbós que ja vaig penjar.
He utilitzat com ja he dit, gouache amb els pinzells Fine Brislte ( aquet és el que més he utilitzat) Fine Round Gouache i Flat Opaque Gouache.
De Blender he utilitzat el Soft Blender Stump ( dona un difuminat molt suavitzat) i de Palette Knives la Subtle Palette Knife( he agafat casi tots els pinzells que vaig utilitzar per l’esbós) i per acabar he utilitzat l’esponja per fer el fons (l’he fet en un capa diferent) i he utilitzat la Sponge.
També he posat la mateixa textura, una que vaig escanejar, la torno a penjar per què la torneu a veure.
I em sembla que no em deixo res més.

Fins aviat! :)