dilluns, 24 d’octubre del 2011

Concurs d’il·lustració Proa Espais




El concurs és obert a qualsevol il·lustrador.
Les il·lustracions presentades s’hauran de basar en el text que es proposa a continuació:
A l’entrada del port hi havia tres remolcs, l’un a sobre de l’altre, com un edifici de tres pisos. Em vaig enfilar al capdamunt i em vaig arrupir per poder entrar per un foradet. De cop i volta un tractor va enganxar aquell edifici. Em vaig aguantar la respiració. L’edifici es va moure i va entrar dins del vaixell. Al cap d’una hora els portalons del vaixell mercant es van tancar. Jo estava content com unes pasqües, ho juro. Boig d’alegria com no t’ho pots imaginar. Hauria volgut cridar, però no era el cas. I a més estava tot fosc i no sabia cap on anava, i no tenia res per beure ni menjar, de manera que de seguida em vaig calmar i vaig comprendre que abans de poder dir que ho havia aconseguit era millor aconseguir-ho del tot.”
En el mar hi ha cocodrils, Fabio Geda La Galera
El concurs accepta tota mena de tècniques i estils.
Les il·lustracions han de ser originals i inèdites.
Els participants hauran de presentar dins un sobre:
- Una il·lustració en format Din A3 basada en el text citat.
- Un full amb el pseudònim i un número de telèfon de contacte.
- Un sobre tancat que contingui les dades personals (nom i cognoms, adreça, telèfon i adreça electrònica) i un currículum.
El material sol·licitat s’haurà de fer arribar a la llibreria Proa Espais abans del 30 de novembre.
El resultat del concurs es farà públic el 15 de desembre, a la pàgina web www.llibres.cat
Al guanyador o guanyadora l’editorial La Galera li proposarà un projecte editorial remunerat per a l’any 2011-2012, segons els estàndars de l’editorial.
Els deu projectes finalistes s’exposaran a la llibreria Proa Espais al febrer del 2012.
Les bases les trobareu penjades al web www.llibres.cat